Warning: Use of undefined constant post - assumed 'post' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home3/mrasooli/public_html/wp-content/themes/glb/tmpl/template-blog-medium.php on line 21
napkin-finance-entrepreneurship-e1506909076162

دوره کارآفرینی

کارآفرینی(Entrepreneurship) نوعی بازاریابی مستقیم است که توسط ایمیل انجام می شود. در این روش کالا یا خدمات از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی می شود. اینک...

بیشتر بخوانید
GEN-Keller-Modern-Marketing-2400

دوره های بازاریابی

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) نوعی بازاریابی مستقیم است که توسط ایمیل انجام می شود. در این روش کالا یا خدمات از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی می شود....

بیشتر بخوانید
Set of modern flat design concept icons.

دوره بازاریابی ایمیل

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) نوعی بازاریابی مستقیم است که توسط ایمیل انجام می شود. در این روش کالا یا خدمات از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی می شود....

بیشتر بخوانید
آنلاین مارکتینگ + استاد رسولی + بازاریابی

دوره ی بازاریابی آنلاین

بازاریابی آنلاین (Online Marketing) در حقیقت روشی برای استفاده از امکانات و ابزارهای فضای مجازی برای شناخت مشتری ها و نیازهای آن ها ، برقراری ارتباط ب...

بیشتر بخوانید
کارآفرینی + بنیان گذاران + استاد رسولی

بنیان‌گذاران و کارآفرینان موفق باید چه چیزهایی را بدانند؟‌

بنیان‌گذاران و کارآفرینان موفق باید چه چیزهایی را بدانند؟‌ مهندس برجسته‌ای را تصور کنید که ۲۴ سال سن دارد و در یک شرکت فناورانه کار می‌کند. او می‌خواه...

بیشتر بخوانید
استاد رسولی + افزایش فروش + بازاریابی

دوره های بازاریابی و فروش تا چه میزان به توانمندسازی مدیران کمک می کند؟

 چرا استفاده از دوره های مدیریت بازاریابی اهمیت دارد؟ یکی از قسمت هایی که بیشتر کسب و کارها با آن درگیر هستند، نحوه بازاریابی محصولات و خدمات کم...

بیشتر بخوانید
بازاریابی + افزایش فروش + استاد رسولی

تکنیک‌های مؤثر در افزایش فروش

تکنیک‌های مؤثر در افزایش فروش  شخصاً اقدام کرده و یا با استخدام بازاریاب اینترنتی و حضوری به این مهم دست پیدا می‌کند. در هر حال شما به عنوان یک ...

بیشتر بخوانید
مشتری مداری + بازاریابی + استاد رسولی

کلید طلایی بازار ، درک مشتری است

کلید طلایی بازار ، درک مشتری هر کسب‌وکاری بدون مشتری غیرقابل تصور بوده و اصلاً وجود ندارد. درواقع یک کسب‌وکار زمانی معنا پیدا می‌کند که هدف آن تولید ی...

بیشتر بخوانید
بازاریابی + افزای فروش + استاد رسولی

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست و چرا اغلب شکست می‌خورد؟ از ده گزارش تحلیلی به دست آمده بود. نرخ شکست این پروژه‌ها از ۱۸ تا ۶۹ درصد متغیر بودند و ال...

بیشتر بخوانید
استارت آپ + توسعه استارت آپ + استاد رسولی

دو رویکرد برای شراکت میان سازمان‌های بزرگ و استارت‌آپ‌ها

دو رویکرد برای شراکت میان سازمان‌های بزرگ و استارت‌آپ‌ها اگرچه برخی از شرکت‌های بزرگ روی استارتاپها سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما یک رویکرد رو به رشد برای...

بیشتر بخوانید
لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.