کارآفرینی(Entrepreneurship) نوعی بازاریابی مستقیم است که توسط ایمیل انجام می شود. در این روش کالا یا خدمات از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی می شود. اینک...
Warning: Use of undefined constant post - assumed 'post' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home3/mrasooli/public_html/wp-content/themes/glb/tmpl/template-blog-medium.php on line 21
ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) نوعی بازاریابی مستقیم است که توسط ایمیل انجام می شود. در این روش کالا یا خدمات از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی می شود....
ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) نوعی بازاریابی مستقیم است که توسط ایمیل انجام می شود. در این روش کالا یا خدمات از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی می شود....
بازاریابی آنلاین (Online Marketing) در حقیقت روشی برای استفاده از امکانات و ابزارهای فضای مجازی برای شناخت مشتری ها و نیازهای آن ها ، برقراری ارتباط ب...
بنیانگذاران و کارآفرینان موفق باید چه چیزهایی را بدانند؟ مهندس برجستهای را تصور کنید که ۲۴ سال سن دارد و در یک شرکت فناورانه کار میکند. او میخواه...
چرا استفاده از دوره های مدیریت بازاریابی اهمیت دارد؟ یکی از قسمت هایی که بیشتر کسب و کارها با آن درگیر هستند، نحوه بازاریابی محصولات و خدمات کم...
تکنیکهای مؤثر در افزایش فروش شخصاً اقدام کرده و یا با استخدام بازاریاب اینترنتی و حضوری به این مهم دست پیدا میکند. در هر حال شما به عنوان یک ...
کلید طلایی بازار ، درک مشتری هر کسبوکاری بدون مشتری غیرقابل تصور بوده و اصلاً وجود ندارد. درواقع یک کسبوکار زمانی معنا پیدا میکند که هدف آن تولید ی...
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست و چرا اغلب شکست میخورد؟ از ده گزارش تحلیلی به دست آمده بود. نرخ شکست این پروژهها از ۱۸ تا ۶۹ درصد متغیر بودند و ال...
دو رویکرد برای شراکت میان سازمانهای بزرگ و استارتآپها اگرچه برخی از شرکتهای بزرگ روی استارتاپها سرمایهگذاری میکنند، اما یک رویکرد رو به رشد برای...