بازاریابی آنلاین (Online Marketing)
در حقیقت روشی برای استفاده از امکانات و ابزارهای فضای مجازی برای شناخت مشتری ها و نیازهای آن ها ، برقراری ارتباط با آن ها ، معرفی محصول و یا خدمات خود و در نهایت بدست آوردن بازاری سودآور برای ارائه کالا و خدمات می باشد. از آنجایی که تقریبا تمام افراد از طریقی با دنیای مجازی در ارتباط هستند ، این شیوه از بازاریابی روند رو به رشدی را به خود گرفته است. از میان مزیت های بازاریابی اینترنتی می توان به عدم محدودیت زمان و مکان ، هزینه کمتر ، تبلیغات شبکه ای ، تعامل بیشتر با مشتری و سرعت بالاتر در تعریف خدمات و محصولات جدید را اشاره کرد.
سرفصل مطالب آموزشی :- تعریف بازار هدف – تنظیم اهداف مشخص و معیارهای موفقیت – کار با نرم افزار تجزیه و تحلیل وب – ایجاد یک نقشه وب سایت (site map) – انتخاب domain و host – برنامه ریزی برای دستگاه های همراه – سازماندهی و انجام بازاریابی رسانه های اجتماعی – توسعه ایمیل مارکتینگ – بررسی روابط عمومی آنلاین – درک تفاوت بین بازاریابی موتور جستجو (SEM) و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) – بررسی وبلاگ نویسی و میکروبلاگینگ – نگاهی به تبلیغات آنلاین – و … |
Topics include:- Defining the target market – Setting clear goals and success metrics – Working with web analytics software – Building a site map– Selecting a domain name and a web host – Planning for mobile – Conducting social media marketing – Developing an email marketing campaign – Exploring content marketing – Reviewing online public relations – Understanding the difference between search engine marketing (SEM) and search engine optimization (SEO) – Reviewing blogging and microblogging – Looking at online advertising with search, affiliates, email – and more |
دوره ی آموزشی online marketing Fundamentals با حجم 1 گیگابایت