وبلاگ و اخبار

کلید طلایی بازار ، درک مشتری است

وبلاگ و اخبار

مشتری مداری + بازاریابی + استاد رسولی

کلید طلایی بازار ، درک مشتری

هر کسب‌وکاری بدون مشتری غیرقابل تصور بوده و اصلاً وجود ندارد. درواقع یک کسب‌وکار زمانی معنا پیدا می‌کند که هدف آن تولید یا ارائه محصول و خدمت در جهت نیاز مشتری باشد. در این میان وجود رقبا و تنوع بالای محصولات باعث ایجاد قدرت خرید برای مشتری شده است. لذا صاحبان کسب‌وکارها در پی آن هستند تا با شیوه‌ها و تکنیک‌هایی خواسته‌های مشتری را فهمیده و با برطرف نمودن آن‌ها سبب وفاداری وی به مجموعه شوند. در اصل با درک مشتری ، رضایت او را به دست آورند. این تکنیک‌ها با این که دارای مفاهیمی آسان هستند اما پیاده‌سازی و به نتیجه رسیدن آن‌ها دشوار بوده و نیاز به زمان دارد که در ادامه با مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌شوید.

مشتری مداری + بازاریابی + استاد رسولی۱۱ تکنیک طلایی مشتری مداری

۱. ارائه محصولی مطابق نیاز مشتری

۲. کیفیت بالای محصول

۳. وضعیت مناسب محل کسب‌وکار

۴. رضایت کارکنان

۵. سرعت و دقت بالا

۶. قیمت مناسب

۷. ارتباط محترمانه با مشتری

۸. تهیه و ارائه نسخه دموی محصول

۹. بررسی بازار هدف

۱۰. مطمئن کردن مشتری

۱۱. برگزاری نظرسنجی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.